It's never too late to apologize

Hmm, dålig uppdaterat här! Detta beror på pluggande till jobbigt matteprov c. Jag räknar i princip igenom hela boken för att göra bra ifrån mig på tisdag! Men nu till vad som har hänt mina blogg- och datorfria dagar.
  1. Jag har laddat in musik och film i min mobil så nu kan jag kolla på Kung fu panda när jag vill :)
  2. Sannamarken, köpte korv och marknadsgodis ofc
  3. Spelat gitarr och sjungit på våran lunchkonsert, usch vilken lättnad att det gick så bra!
  4. Varit hos tandläkaren i öret och de beslutade att jag kunde kasta min nattandställning, yeah
  5. Begett mig ut i spöregn för att rida men sedan klarnade himlen upp
  6. Förmodligen fått ytterligare en frisk häst, men vad som helst kan ju hända som man säger
  7. Åkt bil med min pojkvän till hans hemby (vingåker) där jag spenderar min tid just nu i en säng


/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0