Mysdag i Katrineholm

En mysdag i Katrineholm är precis vad jag haft. Min plutt åkte till skolan tidigt och klockan nio väckte hans mamma mig och frågade om jag ville med och shoppa lite. Vi letade bl.a. bebiskläder till kusinen Vendela och en massa annat. Vi fikade på ett mysigt konditori och gick sedan och åt kebabtallrik. Jag fick även en bok av "svärmor" :) Carolina Gynnings självbiografi - Ego girl som jag läst på Sandras blogg att den skulle vara bra. Så nu blir det till att läsa lite framöver! Självklart inhandlades också en massa godis till kvällen.



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är verkligen grymt bra! :) & ja, bild på utklädnaden kommer ;)

2009-11-02 @ 09:33:00
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0