Check

Hur nöjd är jag inte över mig själv nu från skala 1 till 10? Mycket stark 8 skulle det nog bli. Jag har hunnit allt för dagen.
  • Plugga kemi - check
  • Intervjua mamma på engelska - check
  • Spela gitarr - check
  • Lära mig låtarna på gitarr - check
  • Lyssna igenom låtarna 9 to 5 och blackbird några gånger - check
  • Rida Nerina - check
  • Kolla igenom hela min bdb och bloglovin - check
Det som återstår är
  • Några kemifrågor som kan vänta till imorrn för jag fattar nada
  • En dusch
  • Måla naglarna
Sedan ska jag bänka mig framför idol som börjar idag. Vilket ingen människa här i Sverige kan ha missat?


Idolpepp med bilder på Amanda Jensen och Christoffer Hiding som jag faktiskt fotat själv!

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: My

Christoffer har jag träffat i egen hög person :)

2009-09-13 @ 11:21:40
Postat av: My

hihi för att skryta lite (A)

2009-09-13 @ 11:22:26
Postat av: Amanda

Hihi, jag med och kramat :$ det var då jag tog kortet.

2009-09-13 @ 11:28:40
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0