You spin me all around

Jag slutar 11 på fredagar detta betyder att vi tog tåget till Vingåker. Sjukt länge sen man var här nu. Jag däckade iaf i sängen på direkten och sov någon timma :) sedan väckte Steff mig med fika på sängen (kakor, mockarutor, vindruvor, saft). Jag åt upp lite för mycket dvs. även Steffs mockaruta (a). Föresten fick Jessica en freespy (stavas?) på käften på idrotten idag och detta resulterade i en fläskläpp och det nya smeknamnet fläskis :) kanske borde byta det till fläskdoris? Hmm, fyndigt mandyy, fyndigt!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: paulina

Sv: Jaa justja Zeke ! han va bäst ;) men han dog väl? ;o

2009-09-11 @ 15:42:47
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0