Dansfeber

Sitter och kollar på tv4:as nya skitprogram dansfeber. Kan man få ett sämre upplägg på ett program, kan man hitta en sämre jury och programledare? herregud, pinsamt alltså. Ett tips, titta inte! Jag fattar inte vem som tittar på sånna program och framför allt: vem fan röstar? Tv4 skitprogramskarriär är förmodligen långt ifrån över eftersom det blivit en del genom åren. Satt nyss och diskuterade vilka och kom fram till bl.a. kändisdjungeln, stjärnor på is, hjälp jag är med i en japansk tvshow och rampfeber. Sedan finns det program som skulle gjorts endast en säsong av som t.ex. körslaget och lets dance. Nu börjar filmen Bröllopsfotografen :) den är iaf bra!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: flizan

sv: det kan jag tänka mig att det var! :) det kanske det är ^^

2010-08-28 @ 23:02:26
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0