Hästbyte

Mamma och jag har börjat byta häst två ridturer nu så jag fått rida Ina. Henne har jag varit rädd för att rida i ca 5 år nu eftersom hon som unghäst busade en del och slängde av mig så jag flög som en galning. Detta har sedan dess mitt livs största skräck och efter händelsen slutade jag med ridning en tid. Sedan köpte vi min egen lilla snälla ponny eftersom jag blev rädd för den häst som från början skulle vara min. Nu är jag inte rädd längre. Idag galloperade vi flera ggr och travade långa sträckor och hon gick superfint med mig. Det känns helt underbart och jättekul :)



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Åh vad kul! :D Har också varit nära att ge upp ridningen det senaste året pga förra vildhjärnan! Skönt att kunna rida båda pållarna :D

2010-08-15 @ 22:17:59
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag tycker du är jättemodig! Du fick ju verkligen en riktig flygtur av Ina...kram

2010-08-17 @ 21:25:44
Postat av: mikaela

åh, låter kul! :)

2010-08-17 @ 23:24:16
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0