Liseberg

Nu kommer bilderna från söndagens lilla resa till liseberg.
Höjdskräcken blev dagens skräck för mig. Jag hade verkligen glömt bort hur högt det var där uppe och hur höjdrädd jag verkligen är. Mammas skräck blev parisehjulet där hon slängde sig runt pålen i mitten och satt där gråtandes hela vägen ner igen.
Medans resten av folket gick Gasten och skrämdes ihjäl låg tre gubbar i solen och jäste.
Kållerado
Det sista vi gjorde var att kamma hem en stjärnvinst på kexchokladhjulet och pappa var självklart nöjd!
Gänget från höger: Marika, Olle, Stefan, Marika, Micke, Andreas, Anders, Sofia, Kalle.
Själv står jag bakom kameran.
Ca 40st kexchoklad räknade vi till.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: flizan

det såg ut som en härlig dag! :0

2010-08-26 @ 21:34:07
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0