Save me from myself

Äntligen är det fredag! Fyfasen vad trött jag är på skolan efter bara en vecka. Har krånglat en del i veckan och jag oroar mig själv till tusen men tillslut satt jag hos syon och pratade i någon timma och kom fram till att gå engelska C kursen också. Det blir nog bra det här tillslut :)! Idag när jag kom hem åkte jag först till spektrum och hämtade gamla tapeter som jag fått till min scrapbooking sedan åkte jag vidare till ica för att handla. Lagade kycklingbaguette idag och den smakade precis som på la baguette, hittade till och med mango raja (typ currysås). När jag väl ätit tog jag hand om disken och sedan däckade jag under ett duntäcke i soffan i 1,5h. Jag måste vara sjuk, fyfan vad dåligt jag mått idag. Nu har jag äntligen piggnat till och sitter och äter godis. Har även spelat en hel del gitarr på sista tiden och det är så himla kul igen :) Imorrn ska jag jobba på hasselfors kalaset, kom dit och köp korv/hamburgare vettja!
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0