Den traditionella listan över året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Massor som t.ex. åkte skidor

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inget att hålla

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej

4. Dog någon som stod dig nära?

Ja

5. Vilka länder besökte du?

Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Bättre självförtroende

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Den 6e juni, på min mammas födelsedag fick jag mitt körkort.

8. Vad var din största framgång 2009?

Körkortet helt klart!

9. Största misstaget?

Jag ångrar ingenting

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inget allvarligt

11. Bästa köpet?

En kjol

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Mig själv

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Massor med härliga människor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Hmm, raise your glass kanske?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Finns både lycka och sorg

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Spenderat mer tid med vissa underbara människor

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig

18. Hur tillbringade du julen?

Hemma och i Vingåker

19. Blev du kär i år?

Var kär när året började och det håller i sig!

20. Favoritprogram på TV?

One tree hill & two and a half men

21. Årets bästa film?

Dumma mej!

22. Vad gjorde du på din födelsedag?

Grattades av släkt och vänner

23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Det finns det väl alltid

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Amanda

25. Vad fick dig att må bra?

Stefan, helt klart!

26. De bästa nya människorna du träffade?

Micke och Nils

27. Årets största kärlek?

Stefan Schön

28. Något du önskade dig och fick?

Kärlek

29. Hur många förhållanden?

En fet etta!

 

Gott nytt år iallihopa!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0