I löve lov

Gud vad skönt det är att vara ledig! Idag är första gången jag gör iordning mig sen juldagen, haha. Det är underbart att bara springa runt i mjukisbrallor och en stor t-shirt hela dagarna och inte göra någonting vettigt. Dock börjar jag märka att det börjar bli lite småtråkigt på dagarna. Kanske beror detta på att han jag är van att umgås med dygnet runt jobbar varje dag? Idag och ett tag framöver är han dock ledig, men just för tillfället var bilen lite viktigare än mig så jag får gosa med min sjuka vovve och läsa bloggar stället.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: pauli♥

är det elvis? :)

2010-12-29 @ 04:21:40
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0