Merry Christmas!

Min jul har spenderats hemma hos mig på dagen. På morgonen öppnades alla paket från familjen till varandra och det var väldigt mysigt. Dagen innan hade vi uppesittarkväll med bingolotto, klä granen och så åt vi skinka och gröt.
På julafton kom mammas sida av släkten hit och vi åt, tittade på kalle anka och sedan kom tomten. Fick då paket av mormor. Sedan begav jag och stefan oss av till vingåker för att fira jul med hans familj på kvällen. Vi var hos hans mormor och fikade och öppnade paket och på kvällen satt vi och åt godis framför tvn.
Elvis tyckte förövrigt väldigt mycket om tomten och ville gärna sitta i hans knä.. Undra varför? haha
På juldagen gick vi upp klockan 5 på morgonen och tog bilen till kumla där stefan släppte av mig och mamma plockade upp mig. Han skulle nämligen jobba på mellandagsrean. Resten av familjen begav sig på eftermiddagen till farmor där pappas sida av släkten var och där bjöds det på julbord. Öppnade även där lite julklappar :)
Tänkte senare under dagen slänga in någon bild och skriv lite vad jag fick i julklapp. I detta inlägg kan ni iaf konstatera att jag haft en kanonjul!
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0