Mina julklappar :)

Detta var vad jag fick i julklapp
Av mamma och pappa:
  • Volumaster (volymtång)
  • Skinnhandskar
  • Mockavantar
  • Örhängen (Rock by Sweden av Laila Bagge)
  • Nyckelring (- II -)
  • Smyckesskrin i form av ett hjärta
  • Läpp balsam (pin up balm)
  • Underställ
  • Sällskapsspel (Bekänn färg!)
  • Nagellack, eyeliner, rouge
Av Stefan:
  • Armband (Rock by Sweden av Laila Bagge)
  • Cocoslotionset (The body shop)
Av mormor:
  • Parfym (Truly Treasured Date)
  • Bäddlakanset för dubbelsäng
  • Duschcreme
  • Pengar
Av farmor:
  • Benvärmare
  • Pengar
Familjen Schön:
  • Parfym (Can can, Paris Hilton)
Av Stefans mormor Ulla:
  • Noblesseask
  • Röda raggsockor
Av stefans morfar:
  • Trisslotter
  • Prydnadstomte
Förmodligen har jag glömt en del men jag fick så mycket att det blev lite svårt att komma ihåg allt. Tack så mycket allihopa!
/med kärlek mandyy


Kommentarer
Postat av: Gjermundstina

Hope you enjoyed your visit.

2011-12-16 @ 11:01:15
URL: http://gjermundstina.blognext.com
Postat av: Gjermundstina

Hope you enjoyed your visit.

2011-12-16 @ 11:03:09
URL: http://gjermundstina.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0