Reality is killing me

Har precis spelat ut toy story 3 nu :( behöver något nytt barnspel att fördriva tiden med.. Har även städat undan stora delen av alla julklappar så de nu ligger på rätt plats och lagt undan alla kartonger. När mamma kommer hem ska vi iväg på mellandagsrea och efter att ha sett Jennys alla fynd på hennes blogg blir jag väldans taggad! Tror inte jag kommer hitta något eftersom jag inte brukar göra det men man kan ju alltid hoppas. Ska iaf byta min skinnhandskar jag fick i julklapp till en mindre storlek.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: pauli♥

hihi ja faktiskt :) nu har haft han rätt länge va?

2010-12-29 @ 15:50:00
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0