Storstenshöjden

Vallade skidor för första gången i mitt liv häromdagen och det var helt klart min grej! Haha, nej men det var rätt kul faktiskt. Idag pallrade jag mig iväg till skidbacken för 5e gången i mitt liv och fasen vad skoj det var! Jag börjar ju bli riktigt bra på skidor nu alltså, haha. Hade trevligt sällskap i backen och pappa passade på att fota Stefan, mig, Olle och Anders.
Steffe har fått för sig att jag ska se asball ut när jag åker skidor så jag har på mig tall-tee och sjal.
På bilden nedan är pepp klockan 9 på morgonen!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: pauli♥

hihi okejokej :)

på nyår blir det party till 100% hähä;) själv då?

2010-12-31 @ 00:47:18
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0