Your faith is a joke

Äntligen fredag! Resten av estetarna var lediga idag men eftersom jag hade ett kursprov i matte E att göra fick jag pallra mig upp till skolan tidigt. Har varit hemma i några timmar och hunnit med att ta riktig helg redan :) Har kollat på gårdagens robinsson och degat i soffan, busat med vovven och läst bloggar. Ska snart käka på min chokladtomte som min sötnos kom hem med åt mig igår. Själv var jag inte sämre och gav självklart bort rosen jag fick efter framträdandet igår till honom. Ikväll ska jag äta god mat, kolla robinsson, äta godis och vara fyllechaffis.

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Tack! :)

2010-12-18 @ 13:35:44
URL: http://thesoundofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0