Engelskan inställd

Detta betyder att jag hamnade framför en dator. Det känns faktiskt jävligt tungt att åka hit på morgonen och så är lektionen inställd! Tänkte först börja med min engelska uppsats, vilket egentligen var orsaken till att jag satte mig här. Men jag insåg att jag kommer att göra den bättre, snabbare och effektivare hemma :)
Idag har jag även håltimme från 12-14. Då tänkte jag vänta in min pojkvän och ta med honom till ett mysigt kafé och bjuda på fika. Det kan ju bli lite mysigt :) man får ta vara på tiden helt enkelt.
Ikväll är det dags för körkortsteori som vanligt!

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Fanssu

hej! allt bra med dej idag? :DD

2010-02-02 @ 17:34:27
URL: http://fanssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0