Diss mot SJ!

Jag är så trött på sj. Igår när vi skulle åka tåg sa de i högtalaren att vi skulle få vänta på några tåg innan vi kunde åka vidare. Några tåg visade sig sedan vara 7 godståg med en timmas mellanrum allt som allt. Vi fick alltså vänta en timma. När vi sedan skulle hem var alla tåg inställda men vi fick som tur var tag på ett precis innan det hann åka, annars skulle vi inte kommit hem. Och sedan har de sådana jävla överpriser så det är inte sant. Sänk priserna så åker fler människor tåg istället för bil! Nej, sj får en fet diss av mig!




/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

men nej;o den funka väl först!?

& jag håller med om dissen mot sj!

2010-01-13 @ 22:09:37
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: mikaela

men nej;o den funka väl först!?

& jag håller med om dissen mot sj!

2010-01-13 @ 22:09:55
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Besökare V.I.P

Fan va rätt. Så ska det vara fint skrivet!

2010-01-13 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0