Ett år

Vi har gått igenom mycket tillsammans på ett år och fler år och minnen ska det bli!
Jag minns så väl när
  • du gav mig mitt armband
  • du bjöd mig på grekiska resturangen i kumla
  • du sa att du var kär i mig
  • du sa att du älskade mig
  • du lärde mig åka skidor
  • vi reste utomlands till rhodos helt ensamma
  • vi åkte på utflykt i den vita cabben
  • vi var på liseberg
  • din familj bjöd med mig på en finlandskryssning
  • du slog huvudet i tvn flera gånger då
  • vi hade snöbollskrig i pulkabacken
  • du tog studenten och valde att vara hemma med mig istället för att gå ut
  • du frågade mig om jag ville följa med på balen
  • vi lagade enchiladas första gången jag var hos dig
Det som gör dig speciell är att
  • du alltid, alltid bryr dig om mig
  • du aldrig kan hålla en överaskning utan berättar den dagen innan
  • du alltid har skagenröra på dina mackor, även idag när du gjorde frukost åt mig
  • du alltid kommer 5minuter för sent
  • du är alltid ruffsig i håret och orkar inte platta det
  • du är data-/tvspelsnörd
  • du bor hos mig
  • du gör saker för att göra mig glad
  • jag älskar dig Stefan Schön!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

åhå, grattis till er! :D

2010-01-24 @ 12:28:13
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: felicia

grattis till er! :D ni passsar så jäkla bra tillsammans!

2010-01-24 @ 12:46:17
URL: http://feliciasoth.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

åh vad fint skrivet! Ett STORT grattis till er! :D

2010-01-24 @ 19:33:00
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0