Musiken har börjat igen och jag är pepp!

Musik är skitkul. Igår skulle vi gå ihop 2 och 2 och göra en liten "minikonsert" tillsammans. Jag och Jenny var snabba att hitta två skitbra låtar och börja spela dessa i våra egna versioner. Låtarna vi valde var no air (chris brown och jordin sparks) och don't stop believing (journey). Fasen vad kul det var! Ska lägga upp låtarna någon dag så ni får höra :)
Imorse hade jag även min första gitarrlektion för året. Det gick rätt bra det med faktiskt. Så pepp på musik just nu helt enkelt. Idag har jag spelat gitarr i en timma hemma också :)
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

skitbra kommer det bli! :D

2010-01-30 @ 10:19:48
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0