Slut på funderingarna!

Nu har jag städat garderoben! Uj vad duktig jag är och vad mycket gammalt och roligt man hittar och inte förstår hur man kunde ta på sig. Jag hittade ett gäng rosa tröjor, ROSA?, inte alls min stil, färg, någonting. Jag gjorde så mycket utrymme i min garderob att jag delade med mig av en hylla extra till min pojkvän :)




Detta var min klädsel på julafton och det är inget jag slänger i första taget!
Jeansleggins - vero moda
Skjorta - vila
Midjebälte - vila
Väska - julklapp (från mamma och pappa)
Blomma i håret - glitter (fått av lillebror)

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: jo men med Justus vet man aldrig hur han ska vara förrän man har ridit en bit. Ibland är han hyfsat slö hela rundan och ibland är han helt galen på hemvägen. Han funkar bra på det tre-delade jag har nu men har hört att det är bra att variera så det är därför jag vill ha ett till :)

Det lutar nog mot att bli ett rakt eggbett för tillfället. Funkar det inte är det ju bara att sälja och prova något nytt :)

2010-01-09 @ 20:13:24
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Fin blogg :)

2010-01-09 @ 20:20:20
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0