Säbylund

Igår snodde jag åt mig cabben och körde vidare mot marieberg där jessica plockades upp och vi drog sedan vidare mot säbylund där vi badade och solade. Däremot badade vi nog mest eftersom jag var rätt bränd sen innan och vi hade en handduk att dela på om vi skulle sola och sen var det satans varmt också. Sedan drog vi vidare mot maxi och handlade med oss lite loka och vindruvor hem som vi sedan åt/drack upp till filmen the ugly truth! Vid halv åtta snåret drog jag vidare mot vingåker igen och denna natt skulle jag äntligen få sova. En ny stooooooor golvfläkt hade införskaffats av den snälla familjen schön.



En snygg bild på jesse får pryda mitt inlägg. Den är från ett nyår som spenderades i kumla!

/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0