She really wanted him to stay

Nu har jag blivit sjuk mitt i all sorg. Magkaterren är värre än någonsin och inatt har jag knappt sovit en blund. När mamma ringde till akuten tyckte dom dock inte att det var så farlig så jag fick vara hemma.
Nu har jag fått i mig lite nudlar. Något possitivt med detta är att jag går ner i vikt en del iaf, höhö. Är föresten i vingåker och kikar bloggar just nu.

Det är helt sjukt hur hela ens liv kan förändras på 2 sekunder. Allt man hade har då försvunnit och det är dags att börja om igen. Man måste vara stark för att orka. Och jag vet att jag är stark :)

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: pauli

jobbigt amanda, hoppas du slipper det där magonten!

2010-07-25 @ 13:34:47
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0