Till minne av Elligårdens Black Naik

Med ett hål i hjärtat, en klump i magen och många tårar längs kinderna var vi idag tvungna att avliva våran älskade Naik. Han har varit en av mina bästa vänner och är en familjemedlem som vi aldrig kommer att glömma. Vi har så många fina minnen tillsammans och jag kommer att sakna honom något enormt. Att gosa in sig i hand varma päls och få en kram, en plöt slemmig puss och alla tokiga påhitt han hade för sig. Igår fick vi en underbar sista dag ihop med bad och bus som ni ser på bilderna i föregående inlägg. Även om det känns himla jobbigt just nu vet jag att idag när vi begravde honom reste han vidare till himlen till våra andra familjemedlemmar King och Chivaz och att han nu mår bra och busar med dom i himlen.
Vi älskar och saknar dig gubben! <3


Alter Bridge - In loving memory


/med sorg och kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Usch vad hemskt!:(



tack så mkt! brukar kolla din ibland med:D

2010-07-23 @ 16:16:29
URL: http://thesoundofmadness.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi | Fotoblogg

Svar: Jag kan säga att det var riktigt gott! :)

2010-07-23 @ 21:05:59
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: usch vad sorgligt! Alltid lika jobbigt att behöva ta bort djur :( Riktigt fin var han iaf, ganska lik vår Emma :')

2010-07-24 @ 11:38:42
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0