Hmm, är jag så blek?

Jag har alltid varit väldigt blek men inbillar mig att det blivit bättre med åren. Det spelar igentligen ingen viktig roll i mitt liv men det vore ju skoj att kunna dra en kommentar till någon. Kanske en sådan som jag fick idag av min kusin Simon som varit i Turkiet i en vecka. Detta står i bilden nedan!
Jag minns själv en gång när jag var liten och tyckte jag blivit lite brun efter en vecka i Turkiet. När jag sedan kom tillbaka till skolan skojade en klasskompis och frågade om jag varit i Finland. Haha



Men hallå? Senaste resan blev jag väl endå liiiiiiiiiiite brun på va?



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: paulina♥

soooolasola!



sv: hihi jo har tyvär ingen vis-vänlig haha men det kkanske skulle kunna fixas ;)

2010-06-18 @ 17:43:00
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Louize

söt blogg :)

Följa varann via blolovin?:)

2010-06-18 @ 22:17:30
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0