Om allt och inget

Jag som gett upp mitt letande efter sommarjobb har på något underligt sätt fått ett i allafall. Igår jobbade jag alltså på revelnbadet där det finns camping och bad. Jag stod i kiosken och sålde en väldans massa glass & hjälpte även till med matlagningen (gräddade dock mest våfflor och garnerade tallrikar). Jag blev även uppskriven på en del andra tider och det sköna är att det inte är hela veckor utan bara strödagar :)
Har försökt att ladda upp bilder från midsommar men det fungerar verkligen inte så jag struntar i det tills någon datanörd (kanske min pojkvän?) kollar på rautern.
Men varför ska jag egentligen spendera tid med att sitta framför datorn nu när det är så fint väder och det finns en massa, massa annat ute att göra? Idag har jag varit ute och åkt bil i ett par timmar. Dels för jag har övningskört och dels för att vi åkt och hämtat en iphone i karlskoga.
Just nu sitter jag och kollar på lotta på liseberg, vilket skitprogram.. Allsång på skansen ska det vara, annars kan det kvitta. Inväntar van veeteren som börjar sen istället.
Imorgon har jag tänkt att åka till sjön och ta mitt första dopp för året. Hoppas bara att solen är med mig då också!



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: yes

strödagar äger! Det har jag med ^^ fast jobbar massa den här veckan eller kanske månaden. det är lite trögt att vara vuxen och tjäna pengar.. :*

2010-06-28 @ 22:28:55
URL: http://yescarlsson.blogg.se/
Postat av: felicia

tycker det låter bra med ett första dopp" :d

2010-06-28 @ 23:45:10
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0