Angående melodifestivalen 2010

Igår avgjordes finalen, vilket jag tror inte en enda levande själ i Sverige har missat?!
Jag tänkte nu skriva en sammanfattning angående hela tävlingen!
Borde gått till final:
  • Pain of Salvation - Road salt
  • Pauline - Sucker for love
  • Kalle Moraeus och Orsa spelmän - Underbart
  • Crucified Barbara - Heaven or hell
De jag gillade i finalen i rangordning:
  1. Salem al Fakir - Keep on walking
  2. Anna Bergendahl . This is my life
  3. Erik Saade - Manboy
  4. Peter Jöback - Hollow
  5. Timoteij - Kom
Resten av låtarna var skit rent ut sagt!
Men grattis till Anna Bergendahl som gick och vann :) det var kul!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Håller helt klart med dig på dessa punkter:



•Pauline - Sucker for love

•Kalle Moraeus och Orsa spelmän - Underbart,

skulle gått med!



Och så skulle Salem vunnit! Så himla klockrent med Björn Gustavsson på scenen, åh det gjorde hela min kväll! :D



Förresten kan inte jag se din design? Det är bara vitt överallt.. :(

2010-03-14 @ 19:31:47
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0