Min sysselsättning en sjukdag..

Inatt har jag nog inte sovit en blund känns det som, jag blir bara sjukare & sjukare. Idag har jag underhållit mig med OTH, sova, scrapbooking & så har jag färgat mitt löshår. Eftersom jag har fått så långt hår att jag inte använder det längre, klippte jag av det till slingor som färgades i brun/svarta & röda slingor :). Den röda blev dock inte lika knallröd som planerat men skitsamma. Fördelen med detta är att jag slipper färga mitt vanliga hår och då kanske ångra mig, sedan sliter det väldigt om jag vill ha slingorna blonda igen så detta blev den perfekta lösningen! Slänger ut bilder någon dag när jag har slingorna i håret.
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0