My super sweet 16!

Sitter och kollar på my super sweet 16 just nu eftersom jag är sjuk, fortfarande.. Fasen vad människor i USA ska vara rikast jämt. Okej, det kanske är så i Sverige också? Vad vet jag eftersom jag bor i en liten håla. Men iaf, vem fasen lägger flera hundra tusen på ett födelsedags kalas? Sedan tänkte jag på när tjejen i det här avsnittet skulle dela ut inbjudningar och alla som fick komma blev helt galna men å andra sidan verkar de inte ens känna tjejen. Jag skulle nog inte uppskatta om folk jag absolut inte kände kom på min otroliga fest bara för att den var så dyr, planerad & för att de ska få vara med i tv. Då har jag hellre några goda vänner över hemma på en liten födelsedagsfest istället :)
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Patrikgina

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-01-31 @ 14:12:34
URL: http://patrikgina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0