Myskväll på marieberg

Har varit ledig måndag och tisdag den här veckan så igår ville mamma att vi skulle åka till marieberg. Jag övningskörde dit och det gick jättebra :). Väl där gick vi runt i olika inredningsaffärer och shoppade på oss en massa kläder och födelsedagspresenter åt min kära pojk! De hade öppnat chilli (inredningsaffär) lite vid sidan av så där gick vi och tittade, åh vad fint det var.
Det jag tillslut fick med mig hem till mig själv var: en svart kavaj/jacka, ett svart linne, en t-shirt med döda människor som fikar & en blommig klänning i svart/vitt/grått. Sedan bjöd mamma på nachotallrik & vi var nog inte hemma förän halv 9 :). En kanonkväll var det helt enkelt. Det är inte så jätteofta mamma och jag umgås såhär så det uppskattades enormt.


/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0