Utmaning

Jag blev för ett tag sedan utmanad av Jenny (jennystoa.blogg.se), så jag tänker såklart göra detta. Kul!


Så här går det till...

- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
- Efter det är gjort skriver han lr hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information. 

Här kommer då 6 speciella saker om mig:

1. Jag har lidit av magkatarr & magsår sedan jag var 4år och därför tycker jag om att kräkas när jag inte mår bra.
2. Vi har en inneboende hemma, det är min pojkvän som egentligen bara skulle bo här tills vi hittat en lägenhet men jag trivs hemma så vi blev kvar här.
3. Jag har kommit 3a i SM i discodans, en liten underlig merit faktiskt.
4. När man kommer in i mitt rum kan man nog få en uppfattning om att jag är helt besatt av marilyn monroe, detta stämmer dock inte. Jag tycker bara att hon är galet snygg! 
5. Jag bakar väldigt ofta och jag älskar det. Eller det jag egentligen älskar är nog att äta upp det goda jag bakat..
6. Jag var skötare till en travhäst ett tag & det var ingen annan än jag som kunde gå fram till honom i hagen, få på honom grimman och rida honom utan att han var stressad. Det var även mig som den lille sötnosen sprang och gnäggade efter när jag kom dit på min cykel.


Jag utmanar:

Stefan (nocomplain.blogg.se)
Mikaela(mikaelarosengren.blogg.se)
Felicia (feliciasoth.blogg.se)
Sandra (sandraeriikssons.blogg.se)
Sofie (queensofie.blogg.se)
Madde (diddilen.blogg.se)
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: felicia

jag skulle göra det men orkar inte :) kanske snart ;)

2010-03-21 @ 21:31:05
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0