Just dance

Imorgon ska emelie och jag ha egen idrottslektion. Jag är fasen nervös för jag gillar inte att inta en ledarroll inför en stor grupp. Vi ska iaf dansa eftersom det är vår specialité ;) . Har slängt ihop en uppvärmning, stretching, styrka och en "discodans" som vi ska göra med klassen. Satt och kollade skivor förut och skulle välja låtar och insåg att jag bara har skivor från 90 talet. Man köper ju lixom inte skivor längre. Nu lyssnar jag på p3 eller spotify! Och just det för er som inte vet det har jag dansat sedan jag var tre år till jag var typ 15.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: sofie

Vet du någon som vill köpa hästtäcken så kan du gärna hojta till! Har ett stalltäcke strl. 145 blårutigt, använt 2 gånger och ett vintertäcke, regntätt strl 135 brunt, använt ca10ggr. :)

2010-05-07 @ 15:20:26
URL: http://queensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0