Long days..

Som sagt är mina föräldrar och min bror och gottar sig i solen på en ö i Grekland medan jag är här hemma och stressar järnet. Hundarna ska gå ut, ha mat, gå ut igen, hästarna ska smörjas, ridas, matas, jag ska laga mat, äta mat och sedan ha tid med läxor också. Nu idag har jag äntligen haft min lediga dag! Jag har tagit det rätt lungt och nu är alla prov klara så på måndag börjar estetrepen. Har fått MVG i slutbetyd i Biologi A, Kemi B och Engelska B. Så nu mår jag bra över det. Matte D återstår att se, jag håller tummarna på min inlämningsuppgift! Igår var Linnea här och hon red ut en sväng på Nerina, vilket gick mycket bra! Nerina drog iväg med henne i galopp en gång men Linnea lyckades bromsa och sen garva hon.
Nu väntar jag på att min älskling ska ringa, han jobbar jämt... :( jag hatar det här!
Om jag inte gått ner ca 5kg den här veckan så vet jag inte, herregud vad jag har sprungit runt!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: felicia

nej jag lovar dig det var inte alls kallt :O trodde jag skulle dö men jag överlevde och tyckte till och med att det var skönt! D:

2010-05-28 @ 22:53:51
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0