Things that make me think

Jaa, vad ska man skriva som väcker intresse?! Har spenderat dagen med fysikplugg vilket ledde till noll (0) klarade uppgifter. Vilket bevisar att jag är en fet nolla! Sedan har jag motionerat lite i form av cykling med Samuel och Steff. Nu ikväll har vi åkt en del bil och lagat mat - tacos. Det blev iaf gott! Sitter och väntar på vad kvällen har att erbjuda. Kommer förmodligen bli besviken när jag inser att det blir tv (utan godis). Blir väl lägga sig tidigt ikväll om ingen vill underhålla mig med typ en grillfest eller åtminstone lite socialt umgänge med några trevliga personer skulle duga.
Imorrn är en ny dag och jag hoppas den blir bättre än idag.
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0