Världens sjukaste dag..

I tisdags hände verkligen allt som inte får hända. Inte nog med att jag har det galet stressigt i skolan utan annat skit ska också få distrahera mig. Då fick jag iaf ett vigselbevis hemskickat. Jag ska inte gifta mig! Pappa fick panik, öppnade vigselbeviset och insåg att hans dotter ska gifta sig med Hassan från Skåne. Han ringer då mamma som ringer mig och jag skrattar så jag dör. Sedan inser jag att han kanske försöker få uppehållstillstånd via att gifta sig med mig. Två dagar var det kallabalik innan vi fick redan på att personnummret var fel. Han skulle inte gifta sig med mig utan alla 4or hade blivit till 9or och då blivit mitt personnr.
Sedan på kvällen skulle jag ut och rida och då lyckades jag med en Jenny.. Däremot tappade jag inte ett piano på foten utan en 500kg häst som stog kvar där och vände och vred. Så nu har jag en vacker & ond fot. Slutade böla efter ett tag och tog mig i kragen och red ut en sväng. Tror ni inte att Nerina trampar av sig en sko då? Jo, så vi fick stå och slå på den i typ en halv timma. Som att inte jag behövde åka hem och plugga?!
Matte provet på torsdagen gick skit. Men jag har bara mig själv att skylla. Nu ska jag försöka mig på en lugn helg men det ser just nu inte så ljust ut på den sidan heller. Jag vill verkligen att skolan ska vara slut nu! Jag orkar verkligen inte mer..
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

HAHAHAHAH, jag hade dött! xD



Krya på foten nu bara! Min högra lilltå är jättefet, röd och sned sen Justus trampade mig tre gånger på två veckor i höstas, på SAMMA TÅ! haha ;D

2010-05-22 @ 13:37:27
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0