You got a fast car

Hade stått i fönstret och väntat alldeles för länge innan den nya bilen äntligen rullade in på gården. Stefan har alltså köpt en egen bil. Det blev dock ingen röd läcker bubbla som min vän felicia har utan en röd läcker volvo. Känns skönt att äntligen ha en egen och slippa vara beroende av andra.
Nu sitter jag med en varm rispåse runt nacken. Den gör så satans ont jämt, det måste vara något fel på den. Mamma har iaf lovat mig massage när den är uppmjukad av värmen och sedan ska jag smörja på en himla massa zon så jag slipper ha ont en stund åtminstone. Jag är i alla fall jätteglad över bilen så jag får se det från den possitiva sidan :D
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: felicia

åhh men det låter ändå som en fin bil! :)

2010-11-07 @ 11:54:26
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0