Amazzzzing!

Idag hade jag bara historiaprov och sen musik :) vilket betyder att jag slutade 10.20. Ringde sedan dit min boyfriend som kom och kollade lunchkonsert med mig. Hade lovat micke att kika och det var countrytema så då var jag ju bara tvungen! Väldigt bra var dom anyway :)
Igår var jag föresten och kollade på Rullator när dom hade spelning i kumla. Dock inte alls min musiksmak men det var bra endå.
Nu ska jag njuta av lovet som alla andra men ska faktiskt inte ut på krogen i en maskeraddräkt som de flesta, har så dålig fantasi i sista minuten så då är det bättre att stanna hemma. Fast ska snart ut på ett litet äventyr nerför gatan mot Olles hus. Där vet man aldrig vad som händer. Mitt krav för att åka dit var att vi skulle kolla på idol :) godis skulle inte heller sitta fel!
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0