Ett stort plus!

När man inte mår speciellt bra är det tur att man har världens underbaraste pojkvän som stöttar en i alla lägen. Han har hjälpt mig med mitt tröstätande och inte tycker att det gör något om jag går upp 10kg. Han har handlat bullar åt mig men gladast blev jag nog åt en kopp te och en daimchoklad som kom inramlandes en kväll vid tvn. Det gjorde mig nästan tårögd.
Nu var han till och med så gullig att när han läste vad jag skrev fjärrstyrde han datorn med sin telefon och skrev in:
som älskar dig mest i hela världen <3 (efter världens underbaraste pojkvän)
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Sött!



är crash den när en bil brinner och någon försöker ta sig ut? Isf så tyckte jag inte alls att den va bra.. Eller jo, den hade ett bra budskap men inte så underhållande..

2010-10-14 @ 21:36:00
URL: http://thesoundofmadness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja precis, Emma Johansson :)

Det ska bli roligt.

Kram

2010-10-14 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0