Filmtips

Har senaste veckan varit och sett två filmer på bio så tänkte nu dela mina tankar om dessa filmer med er läsare!
Den första filmen jag såg var Inception med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. Filmen handlar om drömmar på en ganska komplicerad nivå. Den går iaf ut på att skapa drömvärldar och i drömvärldarna kan man skapa ytterligare drömmar. Det är en krånglig film att förklara och man måste vara ganska med på vad som händer hela tiden för att förstå. I mitten var den tyvärr lite seg och då somnade jag till någon minut. Förövrigt en jättebra och spännande film som enligt mig är sevärd. Dock ska man komma ihåg att den är lite komplicerad.
Idag var jag på Dumma mej i 3D. Den var verkligen över förväntan bra! Mycket humor, skratt, kärlek och många bra 3D effekter. Jag tror att jag skrattade mer än alla barnen som var där, haha. Denna film är verkligen sevärd för både barn och vuxna enligt mig.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: tush

Tack för tipset =) får kanske gå och se den nångång =)

2010-10-04 @ 08:56:45
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0