By night

Igår beställdes en studentmössa och det kändes för jäkla roligt! Det känns som att den här skiten kommer ta slut någon gång, äntligen..
Idag hade jag en kort dag och det är jag himla glad över. Hade musikproduktion där det var genomgång på logic, svenska där vi kollade på film (som verkade bra för en gångs skull) och sist gitarrlektion där vi lyssnade på låtar och bestämde vilka vi skulle spela.
När jag kom hem anmälde jag mig till högskoleprovet, gosade ner mig hos min älskling i soffan och kollade på film och sedan sussade jag en stund på hans bröst.
Jag har varit duktig och skrivit lite på projektarbetet också och spelat gitarr :)
Nu lugnar jag ner mig efter en dusch och sitter i soffan och kollar idol, snart med en kopp te i handen.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: flizan

vi har inte fått beställa än :(

2010-09-15 @ 21:47:20
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0