Tidsbrist

Jag har inte bloggat på hur länge som helst, eller ens suttit vid datorn på ca 2veckor. Det är helt sjuk då jag för 2år sedan satt vid datorn all min lediga tid. Men jag antar att jag spenderar den med min kära pojkvän istället så det gör inte så mycket. Men bloggandet ska dock bli bättre!
Det är väldigt mycket som hänt på sistone men en riktigt rolig sak som hände förra helgen var att jag var på Pontus 20års fest i Norrköping. Där träffade jag en hel del trevliga människor och sedan bar det ut på krogen. Blev dock lite för onykter och vaknade dagen därpå med en 50kg rottvailer i sängen och med tröjan ut och in och bak och fram. Riktigt snyggt jobbat! Eftersom vi sov hos Pontus och inte kunde köra bil hem på en gång blev vi kvar där hela eftermiddagen :). Vi åkte in till stan med han och hans flickvän Antonia och shoppade lite och sedan hämtade vi hem galet stark thaimat.
Tanken är att vi snart ska bege oss dit igen till dessa trevliga människor :) och jag hoppas det blir av!
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0