Vilken besvikelse..

Jag älskar emsemble lektionerna. Idag spelade vi funk och det var verkligen jätteskoj. Igår kväll blev föresten inte så lyckad och min spadag får vänta några veckor, bajs. Varmvattnet försvann och kvar fanns en kall dusch och jag var tvungen att tvätta håret. Så tro inte att jag är bättre från förkylningen idag, nejdå :). Ingen massage fick jag heller men iaf god mat som jag lagat själv -lövbiff, pommes, rotfrukter i ugn och ädelostsås. Rabarberpaj blev det efter duschen och den åt jag inlindad i en filt i soffan framför irene huss - nattrond!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kommer rocka fett Mandy! Krya på dig nu, flitigt att laga värsta middagen när man inte är helt kry (Y)

2010-09-07 @ 18:57:49
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0