If tomorrow never comes

Så... nu har jag legat hemma sjuk i nästan en vecka. Dags att blir bättre nu tycker jag.. Imorgon är det iaf tenta så jag har ju haft en hel del att göra samtidigt som jag varit sjuk, dock har jag prioriterat att ligga i soffan. Imorgon ska jag även göra något så spännande som att gå till frissan, vilket i princip aldrig händer eftersom mamma fixar mitt hår annars. Resultatet får ni se sen :) hoppas bara det blir bra!
Julkalendern har ju börjat idag med. Sov när avsnittet var imorse så får titta ikväll ist!
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: william

ska se på den ikväll också:D hoppas att den är bra:D



Och vad tycker du om mina "Sweetie" Bilder som jag har tagit:D?

2011-12-01 @ 16:38:33
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0