Alla hjärtans dag

Ingen har väl missat att det är alla hjärtans dag denna måndag. Detta är inget vi brukar fira i min familj och jag ser det hela mest som ett kommersiellt jippo. Jag tycker om att bli uppmärksammad och detta behöver absolut inte vara på alla hjärtans dag utan det kan vara vilken dag som helst. Idag bestämde sig tydligen min pojkvän för att vara gullig på alla hjärtans dag i alla fall och stannade därför till på vägen hem från skolan för att inhandla en massa sötsaker :)
De sötsaker jag fick var alltså denna gulliga kudde, 2st marabouchoklader, snickers och pringles :) Pappa kom nyss hem med pizza också. Kvällen kommer bli bra helt enkelt!
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0