Hon vet inte vad hon känner för

Idag har jag fixat mig riktigt ordentligt. Det är en massa snack om balen i skolan nu. Jag har köpt biljett, klänningen är fixad sedan en lång tid tillbaka och alla pratar om att de bokat tid hos frisör och någon som ska sminka dem. Jag tror jag kommer vara den enda personen som fixar allt själv. Min mamma har alltid klippt och fixat mitt hår och jag är väldigt noga med mitt hår och har varit en enda gång hos frissan och klippt mig. Idag gjorde vi därför ett försök på hur min balfrisyr skulle se ut och herregud var våran lilla idé utvecklades till något jättefint :) jag är så himla nöjd! Testade även en sminkning och kommer definitivt ha den också! Tog på mig klänningen för att se hur helheten kommer se ut och det blir kanon :). Naglarna fixar jag också iordning själv eftersom jag har pysslat med det en hel del förut och även fixat naglar på andra som ska på bal och bröllop m.m.
-
Jag är en snygg och glad brud idag :) hihi
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0