Helg

Nu är det som sagt helg, åtminstone för min del. Är ledig imorgon eftersom jag ska på begravning. Idag har jag varit duktig och gått och pratat med syon. Fick med mig några vettiga lappar därifrån och är inte jätteorolig över framtiden längre. Det ordnar sig helt enkelt :)!
Sista lektionen hade jag prov i Engelska C, superlätt kändes det så jag gjorde det ganska snabbt och sprang sedan ut till bilen. För tillfället befinner jag mig i vingåker men åker hem igen imorgon.
Det var tydligen filmrea i någon affär på marieberg så jag fick två filmer av min pojk bl.a. Snabba cash. Har hört att den är bra men har inte sett den än. Dessutom är Joel Kinnaman med och han är ju galet snygg! Fick även 4 chokladbitar som försvann på resan hit, hihi..
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0