Joy to the world

Sitter i skolan och klockan är tjugo i fyra. Har nog aldrig varit kvar här så länge förut och det är bara jag och några lärare som är påväg hem här nu. Helt tyst i korridorerna är det men jag passade på att ta med mig datorn som underhållning om min väntan skulle bli alltför lång och tråkig! Det jag inväntar är en bil med en pojkvän i som har seminarie till 16.00 och som sedan ska ta mig vidare till vingåker där helgen ska spenderas.
Började dock sent idag som tur är och har bara haft två lektioner. Pappa körde mig till skolan så jag fick sova extra länge, lyx! Nej, nu ska jag nog underhålla mig lite med att läsa bloggar :)

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; Jag har faktiskt tänkt att bli lärare i samhällskunskap. Vad har du för planer efter sommaren? :)

2011-01-14 @ 16:13:27
URL: http://hannavaisanen.blogg.se/
Postat av: AnnieBanani

ja eller så har mina vänner otur med sin gitarr köp.... haha det kan ju vara enstaka misstag... haha aja ha en bra fredag! och posta lite bilder på dina guror! 12 strängade och stålisar låter som porr, fast bra! haha

2011-01-14 @ 18:36:42
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0