Min sötplutt

Min lille voffsing har fått pälsen avrakad eftersom den blir så himla lång och det fastnar en massa snöbollar på honom. Han älskar verkligen att vara klippt men han fryser så förbaskat. På kvällen lägger vi filtar på honom i soffan för då ser man verkligen hur bra han mår när det är varmt och skönt.
Själv ansåg jag att jag hade en lösning på det dära frysproblemet.. Jag kom hem från marieberg, tog med vovven in på rummet, fixade lite, öppnade dörren och skrek MODEVISNING! Ut kom en helgalen hund med ett täcke på ryggen. Pappa höll på att dö för han tyckte det var så fult. Men en varm och lycklig hund, det har vi :). Och själv tycker jag att han är bra söt i det också, haha.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv; Helst Umeå eller kanske Göteborg :) Men det får bli var jag än kommer in. Själv då ?:)

2011-01-15 @ 21:38:00
URL: http://hannavaisanen.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vilken söting!

2011-01-16 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0