Stampe och Elvis

När jag var ungefär 10år bestämde jag och min bror att vi skulle skaffa oss kaniner. Jag köpte Molle, en mycket charmig och söt liten dvärgvädurskanin och min lillebror köpte Stampe. Molle dog för ca 1,5 år sedan, men Stampe lever fortfarande och är nu 9år gammal. Han bor i våran källare men idag fick han komma upp och busa lite på övervåningen :)
Våran voffsing Elvis var dock inte lika förtjust eftersom den lilla krabaten som kom upp fick mer uppmärksamhet än honom, tog hans matta och fick gurka. Elvis bestämde sig därför för att återta mattan genom att lägga sig där men så fort Stampe skuttade ett steg mot honom hoppade han upp och sprang iväg. Han provade även att i protest äta upp den håriga lilla sakens gurka även om han inte ens gillar det. Detta gav ingen som helst effekt. Som tur var fick Stampe efter några timmars skuttande flytta ner i källaren igen.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, fint de matchar varandra! :D

2011-01-27 @ 16:07:00
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0