I forgot to tell you..

Jag glömde berätta att jag drogs med till örebro förra fredagen av min underbara pojkvän. Hade tagit bilder från kvällen men eftersom någon snott min mobil har jag inte kunnat lägga upp dessa. Först gick vi iaf på marieberg där vi passade på att shoppa lite och ta en fika. Sedan åkte vi in till stan där vi åt mongolisk buffé där man fick plocka upp rått kött på tallriken och sedan ge till en kock som stekte iordning maten framför våra ögon. Åt förrätt, varmrätt och efterrätt och rullade sedan vidare mot bion. Vi kollade på Pirates of the Caribean eftersom vi inte hunnit se den ännu. Efter ännu mer ätande av popcorn och godis rullade vi sedan hemåt igen på natten. Jag tycker jag har världens sötaste pojk som bjuder på både mat och bio! Det var iaf en jättemysig kväll som jag gärna gör om fler gånger :)
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0