Mitt jobb

Jobbar hela 5 dagar den här veckan men nästa vecka tar jag semester! Idag har varit en asbra dag på jobbet med lagom mycket folk så man hinner med allt som ska göras. Kom på att jag kanske inte berättat om vad jag jobbar med så tänkte passa på att göra det nu. Jag jobbar på en camping där jag tar hand om alla campingsysslor som att checka in och ut campare och informera om campingen till dessa personer. Jag städar även toaletter, kök, dusch och stugor på campingen. Jag säljer glass, dricka, godis och en massa annat i receptionen och i samma byggnad finns även en restaurang där jag lagar mat och bakar fikabröd som sedan säljs. Jag gräddar även en massa våfflor, kokar kaffe och diskar. Alla dessa saker hinner jag göra på en dag. Alltså har jag ett väldigt omväxlande och roligt jobb som gör att man kan vara ute i solen och fixa och vara trevlig och prata med gäster som köper glass. Hoppas ni har fått lite klarhet i vad jag jobbar med :)
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, kul att veta :) Själv är jag 22 :) Vad gör du idag då? :) Kramar!

2011-07-12 @ 12:22:56
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag jobbade bara. Och hämtade ut ett paket med fina skor :) Brukar du internet-shoppa? Kramar!

2011-07-13 @ 11:08:43
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0